.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲ نقاهتگاه با ۳۲۰ تخت در بابل راه اندازی می شود
معاون بهداشت و درمان سپاه کربلا گفت: دو نقاهتگاه در مجموع با ظرفیت ۳۲۰ تخت برای مراقبت از بیماران کرونایی در بابل راه اندازی می شود.

به گزارش شمال نیوز، مجتبی بلباسی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: پیرو اتفاقی که در کشور افتاد و همچنین تمرکز بیماران کرونایی در شهرستان بابل، درخواستی از علوم پزشکی این شهرستان برای راه اندازی نقاهتگاه بیماران تنفسی داشتیم؛ که ۲ مرکز نقاهتگاه خواهران و برادران در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

 

معاون بهداشت و درمان سپاه کربلا از آموزش ۴۰ داوطلب بسیجی در رشته پرستاری و پیشکسوتان بهداری در دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: امروز اولین دوره آموزشی درمانی ویژه بیماران کرونایی برگزار شد.

 

دکتر بلباسی با اشاره به اینکه پرستاران این بیماران باید از اطلاعات پزشکی آگاهی داشته باشند، اضافه کرد: بیماران کرونایی باید تحت مراقب‌های پرستاری قرار بگیرند لذا دانش تخصصی این مراقبت‌ها را باید پرستاران بدانند.

 

معاون بهداشت و درمان سپاه کربلا مازندران با تصریح بر اینکه خدمات ارائه شده به بیماران داوطلبانه بوده است، گفت: پروتکل درمانی بیماران کرونایی ۲ مرحله است درمان اولیه تنفسی است که در بیمارستان انجام می‌شود که پس از بهبود نسبی دوره دوم درمان مراقبت‌های تغذیه‌ای، پیگیری وضعیت بالینی و نیز وضعیت بهبودی در این نقاهتگاه تعریف می‌شود.

 

به گفته دکتر بلباسی اولین نقاهتگاه با ظرفیت محلی دانشگاه علوم پزشکی در دو فضای جداگانه خواهر و برادر شامل ۱۲۰ تخت آماده است و همچنین یک نقاهتگاه دیگر با ظرفیت ۲۰۰ تخت راه اندازی خواهد شد تا ان شاء الله بتوان پاسخگوی دوره درمان نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان بابل باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.